onsdag den 24. august 2011

Den første...

Så starter mit eventyr som blogger. Jeg har glædet mig helt vildt til selv at få en side efter at have gået på opdagelse i blogland i de sidste par måneder. Jeg må sige jeg er dybt imponeret over alle de kreative sjæle der er derude og jeg føler mig SÅ inspireret efter at have set alle de vidunderlige ting i render og laver. Jeg elsker selv at sy men jeg har først for kort tid siden rigtig taget min symaskine i brug. jeg elsker især retro stof fra 70'erne ligesom så mange andre... jeg glæder mig til at vise nogen af de ting frem jeg får lavet- nogen direkte inspireret af andre skønne bloggere, andre ideer er fundet i diverse magasiner og andre steder på nettet. Forhåbentligt kommer der også enkelte kreative input fra min egen hjerne (men jeg har langtfra opfundet den dybe tallerken)... Håber at I vil læse med og melde jer som faste læsere;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar