mandag den 26. september 2011

Retro garagen - et skattekammer uden lige...

Puh ha der har været stille i laaang tid her på bloggen! Men da jeg så at Frylle havde spurgt efter nye indlæg måtte jeg igang igen. det er jo lidt sjovere når man ved der er nogen der læser med. Jeg har dog ikke ligget på den lade side - jeg har været flittig med krea projekterne, så dem får I også snart nogle billeder af. Men her i weekenden fik jeg endelig tid til at besøge Retro Garagen i Brædstup med en kær veninde. Vi lavede en tur ud af det selvom mit dankort var ved at være noget slidt her sidst på måneden... men da det var den eneste weekend den næste måneds tid der havde plads til sådan en tur, skulle det ikke være en stopklods:) Jeg læste første gang om Retro Garagen hos Tulipaner og Tomater. - men da jeg læste Louises indslag om selv samme skattekammer måtte jeg altså bare afsted:) Jeg fik lov til at tage lidt stemnings billeder af Sune:












Så hvis I ikke allerede har besøgt hans lille hule så er det helt klart køreturen værd!
Det ligger på Søgade 22, 8740 Brædstrup. Sune holder åben lørdag & Søndag fra 11-15.
Jeg skal i hvert fald derop igen når mit dankort har fået fornyet energi:) Men lidt blev det da til:




Til slut vil jeg lige vise de boller og hindbærsnitter jeg har bagt til mødregruppen:) Ja jeg nåede altså ikke at tage billedet af kagerne før de kom - så det her er de rester jeg havde gemt til min bedre halvdel:)



Rigtig god mandag til jer alle:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar