onsdag den 7. september 2011

Rice lagersalg og et par krea ting...

Jeg var til Rice lagersalg i lørdags med en rigtig sød veninde - jeg har overgivet mig til farverne efter at lille Malthe kom til verden, så rice tingene hitter rigtig meget her hos os. Farverne er kommet ind fordi jeg tror det vil være sjovere for Malthe at vokse op med alle de farver omkring sig, i stedet for kun med sort, hvid og sølvfarvet, som jeg har kørt med indtil nu. Men mest af alt er det fordi at jeg simpelthen bliver så glad af at være omringet af de glade farver:)

Nå men her er lige et par billeder af indkøbene:



Alle herlighederne kostede mig kun 580 kr. Så jeg synes bestemt det var køreturen værd. Dog var der også nogle af tingene der var dyrere end på nettet, så man skulle lige være lidt opmærksom...

Jeg har også fået et par af de meget populære keramik krukker færdige. Bare WUNDERBAR lavede jo den fine DIY:) Inspireret af de fine krukker fra Liebe har jeg tilføjet et par perler:)


Derudover har jeg også hurtigt lavet en bordskåner af de fine filtkugler fra Søstrene.. de havde vist DIY på deres hjemmeside...


Sidst men ikke mindst er jeg i gang med at lave en hæklet elefant til Malthe. Den har været læææænge undervejs - men nu mangler jeg kun at få den samlet:)


Rigtig god aften til jer alle!

1 kommentar:

  1. Hvornår kommer der nyt på bloggen? Vi venter spændt :-)

    SvarSlet