fredag den 17. februar 2012

Bukser med foer og strygestof...

Så har jeg fået lavet mine første bukser med foer og stjerner i strygestof. jeg synes faktisk de er blevet ret gode - dog blev den første omgang med strygestoffet blev lidt rynket, så der måtte et lag mere på - men så blev de også fine:)

men man lærer jo hele tiden..




Jeg har desuden modtaget min fine fine gevinst fra Mus&Sesse - jeg er virkelig bare SÅ glad for den- jeg bruger den hver gang jeg skal nogen steder, for herhjemme er Malthe også lidt for glad for den:)





Malthe er efterhåneden ved at være en livlig basse mand, der bare er SÅ nysgerrig. Der skal hele tiden ske noget nyt og han vil så gerne smage på alt hvad han bliver tilbudt - Her er det røde snack peber han hygger med...

God weekend!


5 kommentarer:

  1. Godt du er så glad for det:) Dejligt dejligt.
    God weekend til dig. KH Tina

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Skønt med brun og orange sammen, så bliver det ikke mere retro :)

    Jeg har også lavet brune fløjssmøkbukser med orange stjerner, ved ikke om du har set dem i et af mine tidligere indlæg. :)

    SvarSlet
  3. De er da rigtig fine og ja brun og orange spiller bare godt sammen. Fin blog du har melder mig mig som læser.

    SvarSlet
  4. Hej Carina.
    Du har vundet en give away hos mig. Send mig din adresse og variant på min mail louisedalkaer@hotmail.com

    Hilsen Louise
    designbydalkaer.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå han er vild med den fine halskæde :)
    Har kigget lidt rundt på din blog og glæder mig til at følge med frem over :)

    VH. Anne Sofie

    SvarSlet