tirsdag den 14. februar 2012

Et stort legetæppe in the making...

weekendens indkøb af nye lækre stoffer, er indkøbt helt specielt til et stort legetæppe. På sigt skal det også kunne bruges som slumretæppe..

Oprindeligt ville jeg egentlig kun have drengefarver, men jeg synes simpelthen det ser så lækkert ud når man blander farverne at der nu har sneget sig tøssefarver med i blandingen:)

Udover de skønne blomstrede stoffer - skal der også nogle smølfer imellem...

Der er flere på vej i posten:)


2 kommentarer:

  1. En skøn stak du har der ;-)
    Er helt vild med det, med de grønne blomster!

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også bare det er så skønt - så jeg har købt det i lyserød også.. Og nu har jeg set man også kan få det i blå!!! Så det bliver jeg også NØDT til at anskaffe mig:)

    SvarSlet